TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |

PääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Crowley

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ti Toukokuu 28, 2013 9:57 am

Mun asiahan on niin, että sain SkillN nimiseltä adminilta noin 5kk sitten Ct-bannit, sano että viikon on, ei oo vieläkään lähteny, Ct-ban tuli kahdesta "freekillistä" joista laitoin killin konsolee 2x ja pyysin anteeksi asiallisesti jne, en selittäny tarpeeksi selvästi sääntöjä.
mutta tästä ct-bannin saamisesta on jo 4kk saisko tän mitenkää jo pois scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Röökimummo

Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ti Toukokuu 28, 2013 10:39 am

En ihmettele vaikka kyseessä olisi ollut väärin annettu CT-ban, mikäli se tuli SkillN:iltä. Hän jakelee nimittäin aivan liian usein banneja, slaytä sun muuta ja syyttä myöskin.

Sinun kuvauksesi perusteella tässä on kyse turhasta CT-bannistä. Oli miten oli, niin tapahtumasta on jo yli 5kk sinun mukaan. Olisi kyllä aika ottaa bannit pois ja antaa toinen mahdollisuus.
Näytä käyttäjän tiedot
Vompatti

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ti Toukokuu 28, 2013 1:31 pm

Röökimummo kirjoitti:
En ihmettele vaikka kyseessä olisi ollut väärin annettu CT-ban, mikäli se tuli SkillN:iltä. Hän jakelee nimittäin aivan liian usein banneja, slaytä sun muuta ja syyttä myöskin.

Sinun kuvauksesi perusteella tässä on kyse turhasta CT-bannistä. Oli miten oli, niin tapahtumasta on jo yli 5kk sinun mukaan. Olisi kyllä aika ottaa bannit pois ja antaa toinen mahdollisuus.

Mitä tästä opimme?

-Kannattaako osto-admineita ottaa? "pilaa koko servun" jos aikoo pitää hyvässä maineessa serverin.

-Kannattaa seurata pelaajia joista on oikeesti admin ainesta eikä mitään perseilijöitä kuten Maatse yms muut joista on tullut valituksia.

-Eli jos haluatte pitää servun "hyvässä" maineessa niin kaikki osto-adminit pois ja hommatkaa järkeviä admineita.
Näytä käyttäjän tiedot
Maati

Viestien lukumäärä : 21

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ti Toukokuu 28, 2013 1:35 pm

Vompatti kirjoitti:

Mitä tästä opimme?

-Kannattaako osto-admineita ottaa? "pilaa koko servun" jos aikoo pitää hyvässä maineessa serverin.

-Kannattaa seurata pelaajia joista on oikeesti admin ainesta eikä mitään perseilijöitä kuten Maatse yms muut joista on tullut valituksia.

-Eli jos haluatte pitää servun "hyvässä" maineessa niin kaikki osto-adminit pois ja hommatkaa järkeviä admineita.

Juu muuten ok viesti mut SkillN ei ole osto-admin.
Näytä käyttäjän tiedot
Charlie Scene

Viestien lukumäärä : 171
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ti Toukokuu 28, 2013 9:09 pm

En mää ihmettelis vaikka SkillN tekis joitain väärää servulla, vähän tai usein, kun katsoo hakemusta.

Tuolta -> http://jumlanpelailut.foorumini.com/t125-admin-hakemus-skilln

Katsoo tota hakemusta muutenkin...(what?) Se on kirjoitettu kuin apteekin hyllylty, eikä siihen ole aivosolujen hyötyä pistetty paljoakaan peliin. Mutta sanon, että 18 vee tyypiltä olisin odottanut tarinamuotoista hakemusta. :/
Näytä käyttäjän tiedot http://nldiaries.weebly.com
Skilli

Viestien lukumäärä : 15

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ke Toukokuu 29, 2013 2:30 am

Charlie Scene kirjoitti:
En mää ihmettelis vaikka SkillN tekis joitain väärää servulla, vähän tai usein, kun katsoo hakemusta.

Katsoo tota hakemusta muutenkin...(what?) Se on kirjoitettu kuin apteekin hyllylty, eikä siihen ole aivosolujen hyötyä pistetty paljoakaan peliin. Mutta sanon, että 18 vee tyypiltä olisin odottanut tarinamuotoista hakemusta. :/

Toki olisin voinu kirjotella hurjat tarinat sinne, mutta helari (tai saquu, jompikumpi) sanoi steam chatissä että ei paljoa tarttee kirjoitella.

Crowley kirjoitti:
Mun asiahan on niin, että sain SkillN nimiseltä adminilta noin 5kk sitten Ct-bannit, sano että viikon on, ei oo vieläkään lähteny, Ct-ban tuli kahdesta "freekillistä" joista laitoin killin konsolee 2x ja pyysin anteeksi asiallisesti jne, en selittäny tarpeeksi selvästi sääntöjä.

Jos oikein muistan, niin freekillasit pari äijää laittamatta killiä consoleen, taisi olla ensimmäinen kerta yrittäessäni ctban koska yritin laittaa /ctban crow 10000 tai jotain sinne päin.
Näytä käyttäjän tiedot
Crowley

Viestien lukumäärä : 2

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   Ke Toukokuu 29, 2013 5:43 am

Skilli kirjoitti:
Charlie Scene kirjoitti:

Toki olisin voinu kirjotella hurjat tarinat sinne, mutta helari (tai saquu, jompikumpi) sanoi steam chatissä että ei paljoa tarttee kirjoitella.

Crowley kirjoitti:

Jos oikein muistan, niin freekillasit pari äijää laittamatta killiä consoleen, taisi olla ensimmäinen kerta yrittäessäni ctban koska yritin laittaa /ctban crow 10000 tai jotain sinne päin.

laitoin kyl killit consoleen, justku laitoin tokan tuli ct-ban ja on edelleen voimassa ):
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?   

Saisko tän mun "viikon" ct-ban jo pois?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sisustan verhoilu
» Vanteiden kiillotus
» Pakoputkiston rakentaminen
» E46 Kesälintta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Valitukset & Ongelmat-