TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓
Tervetuloa JumlanPelailuitten Foorumeille!
Rekisteröityisitkö ennen vierailua, Kiitos!
Toivoo JumlanPelien Ylläpitäjät.

TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓

| Sauna IP: 164.215.38.148:27018 | JailBreak IP: 164.215.38.146:27015 |

PääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Adminhakemus - kärG

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kärG

Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 20

ViestiAihe: Adminhakemus - kärG   Ti Toukokuu 07, 2013 2:40 am

Heipsulivei!

Haen adminiksi Jumlanpelailun Jailbreak/Minigames serverille.

Tietoja itsestäni:
Olen 16 vuotias kaveri Kuopiosta kotoisin. Ikää ei ole paljon mutta olen kypsä ikäisekseni. Olen mielestäni sosiaalinen persoona, ja tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa.

Pelaaminen:
Olen pelannut CSS:ssää todella aktiivisesti viime vuoden alusta lähtien. Pelattuja tunteja on kertynyt 1300. Jailbreakkia/Minigamesia pelaan joka päivä, useimmiten Muron jailbreakilla/Mg, mutta myös täällä. Admin kokemusta on tullut 1.6:sessa ja muutamalla CSS:än Jailbreak servereillä. Tulevaisuudessa tulen viettämään lähes yhtä paljon aikaa CSS:ssä ellen enemmänkin.

Bannit:

Banneja ei varmaan ole tullut yhtään, tai jos on, niin pari enintään luulisin näin. Nämäkin ovat sellaisia banneja kun ei vielä sääntöjä sun muita hallinnut mutta nykyään on homma hanskassa.

Miksi juuri minusta admin:
Kokemusta löytyy paljon, commandit sun muut systeemit ovat täysin hallussa. Olen reilu admin, joka tulee toimeen muiden pelaajien ja muiden adminien kanssa. Minulta löytyy myöskin huumorintajua. En ole äkkipikainen bannien antamisessa, vaan annan banneja vasta kun tiedän että siihen on vaadittavat syyt. Malttia en menetä helposti, enkä tee hätiköityjä päätöksiä. Olen aktiivinen, joten minuun saa helposti yhteyttä pelissä, Steamissa ja muissa paikoissa. Olen oikeudenmukainen ja kun huomaan serverillä mm. kiusaamista osaan olla myös puolustava.

Steam nimi: | kärG
Steam ID: STEAM_0:0:31351173
Adminiksi Jailbreak/Minigames serverille

Jos haluatte vielä lisää informaatiota, niin ottakaa yhteyttä. kärG kuittaa.

Viimeinen muokkaaja, kärG pvm Ti Toukokuu 07, 2013 6:07 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
helari93

Viestien lukumäärä : 82
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ti Toukokuu 07, 2013 3:41 am

Hyvä ja rehti kaveri ja reilu muita pelaajia kohtaan. Vahvistan Muron taustat ja ensinmäisen kerran näin hänet murolla 2012 vuoden alussa. Muron kulta aikoja! aktiivinen pelaaja suosittelen. Twisted Evil
Näytä käyttäjän tiedot
Charlie Scene

Viestien lukumäärä : 171
Ikä : 24

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ti Toukokuu 07, 2013 8:00 am

Tää vois olla tiedoiltaan ihan perfect hakemus....mutta tietyistä syistä (ei käytetty hakemuksen pohjaa) sanon, että ihan OK.

Paitsi, että toi on vale:
commandit sun muut systeemit ovat täysin hallussa
Näytä käyttäjän tiedot http://nldiaries.weebly.com
kärG

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ti Toukokuu 07, 2013 9:00 am

Miten niin? Siis osaan kaikenmaailman admin commandeja sun muita. En näe tuossa kyllä valetta?
Näytä käyttäjän tiedot
Charlie Scene

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ti Toukokuu 07, 2013 8:43 pm

kärG kirjoitti:
Miten niin? Siis osaan kaikenmaailman admin commandeja sun muita. En näe tuossa kyllä valetta?

Missä haluat että tenttaan sua? Jos vaikka kysyisin 20-30 SM-komennon merkityksen, montako luulisit saavasi oikein? Tai muihin vaikeampiin kysymyksiin, joihin itse tiedän vastauksen katsomatta vastausta netistä.
Ghinni

Viestien lukumäärä : 36

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ke Toukokuu 08, 2013 4:04 am

Charlie Scene kirjoitti:
kärG kirjoitti:

Missä haluat että tenttaan sua? Jos vaikka kysyisin 20-30 SM-komennon merkityksen, montako luulisit saavasi oikein? Tai muihin vaikeampiin kysymyksiin, joihin itse tiedän vastauksen katsomatta vastausta netistä.
Ei tässä nyt pilkkua tarvi kumminkaan viilata. Eiköhän hän tarkottanut että tietää suurimman osan commandeista, eli ei tule virheitä niitten kanssa joka voisi haitata serveriä.
Näytä käyttäjän tiedot
kärG

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ke Toukokuu 08, 2013 4:45 am

Ghinni kirjoitti:
Charlie Scene kirjoitti:
kärG kirjoitti:

Ei tässä nyt pilkkua tarvi kumminkaan viilata. Eiköhän hän tarkottanut että tietää suurimman osan commandeista, eli ei tule virheitä niitten kanssa joka voisi haitata serveriä.

Joo, eli siis meinasin että kaikki noi tollaset perus commandit mitä vaaditaan servulla.
Näytä käyttäjän tiedot
Charlie Scene

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   Ke Toukokuu 08, 2013 7:52 am

Tulihan se totuus sieltä. Ja mitäs tässä nyt pilkkua ollaan viilattu? Jos kyseinen henkilö sanoo HAKEMUKSESSA, että hallitsee kaikki commandit sun muut jutut, se tarkoittaa KAIKKI.

Itse nyt satun hakemuksessa useimmiten kirjoittamaan "Kaikki tärkeimmät ja tarvittavat commandit"

freezet, burnit ja sun muut drunkithan voi heittää roskiin.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Adminhakemus - kärG   

Adminhakemus - kärG
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
TERVETULOA! ↓ IP:t ALLA ↓ :: Hakemukset :: Admin Hakemukset-
Siirry: